Vi vill kommunicera med dig i de kanaler du föredrar att använda. Därför erbjuder vi support via telefon, e-post, chatt och sociala medier.
Generella ärenden där andra kan ha hjälp av svaren passar perfekt i öppna kanaler som Twitter, Facebook eller bland kommentarerna på vår blogg.
Vissa ärenden är svårare att hantera på ett bra sätt via dessa begränsade eller öppna kanaler. Här är några exempel på ärenden där vi kan ge bättre hjälp via e-post, telefon, chatt eller som personliga meddelanden i respektive kanal:
OBS! Lämna aldrig ut ditt kundnummer i en öppen kanal. Ditt kundnummer är en värdehandling och med det kan någon annan kontakta oss och göra förändringar i ditt konto.
Avklarade ärenden i öppna kanaler som ej bedöms kunna hjälpa andra kan raderas efter två veckor.
För allas trevnad har vi följande regler kring kommunikationen via våra sociala kanaler. Följer du ej dessa tas inlägget bort och du riskerar att spärras från kanalen.
Copyright Loopia AB 1999 - 2023
Loopia är en del av Loopia Group
Loopia AB, Kopparbergsvägen 8, 722 13 Västerås
Org.nr: 556633-9304
Loopias tjänster drivs av förnybar energi