Blanketter och formulär

För vissa ärenden krävs det att man fyller i och skickar in en blankett till oss. Här nedan har vi samlat alla de blanketter som rör våra tjänster. Blanketterna går bra att posta eller faxa till oss. Vår postadress och vårt faxnummer finner du längst ned i sidfoten.

Observera att det är mycket viktigt att du anger ditt kundnummer på blanketterna för att de skall kunna hanteras. Om du saknar ditt kundnummer kan du få det utskickat per e-post genom att klicka här.

Vill du göra en överlåtelse eller en uppsägning? Överlåtelser och uppsägningar gör du smidigast med formulären i Loopia Kundzon under "Kontoinställningar".

Letar du efter våra avtalsvillkor? De hittar du här.

Hej, behöver du hjälp?

Öppet vardagar 7-21, helger 11-15

Är du kund till .SE Direkt och har frågor om flytten till oss?

Just nu pågår en flytt av kunderna från SE Direkt till oss på Loopia. När ett konto är färdigflyttat till oss kommer vi att skicka ut användaruppgifterna till kontots kontaktadress.

Önskar du enbart att ha din domän hos Loopia kan du i din Loopia Kundzon nedgradera ditt konto till LoopiaDomän under kontoinställningar.

Du kan se svaret på de vanligaste frågorna om flytten på denna sidan.

(Questions in English? See this page!)

//Loopia Support

 
021-12 82 22 Stängt