Kontakt och support

Våra vanligaste frågor

1. Hur hittar jag mitt kundnummer / inloggningsuppgifter? 2. Hur installerar samt administrerar jag e-postkonton? 3. Hur byter jag till er som leverantör av min domän? 4. Hur byter jag till Loopia webbhotell från mitt befintliga? 5. Hur avregistrerar jag mitt domännamn? 6. Jag vill testa UNIX / Windows, hur byter jag OS för min domän? 7. Hur pekar jag om min sida till min externa hemsida? 8. Jag har flyttat, hur adressändrar jag hos er? 9. Hur byter jag ägare på ett domännamn eller webbhotellskonto? 10. Hur laddar jag upp min hemsida via FTP hos er?

Sommartider i Support

Vardagar 08:00-17:00
Helger 11:00-15:00
Trevlig sommar önskar Loopia Support

Vill du inte förnya domännamn på din faktura?

Du kan själv deaktivera domännamn du inte vill ha kvar genom Loopia Kundzon. En utförlig beskrivning finns här.

Behöver fakturan justeras gör vi det automatiskt inom tre (3) timmar från att du deaktiverat dina domännamn. När fakturan justerats skickar vi dig ett epostmeddelande med information om justeringen.

Kontaktuppgifter

Öppet vardagar 7-22, helger 11-15.

support@loopia.se ÖppetStängt
Chatta med oss ÖppetStängt
Vi ringer dig ÖppetStängt
021-12 82 22 ÖppetStängt

Snabbkontakt

Fyll i nedanstående formulär för att komma i kontakt med oss. Vänligen notera att fält markerade med en asterisk (*) är obligatoriska. Tänk på att e-postadressen du anger måste vara giltig för att du ska kunna erhålla ett svar från oss.

Sveriges bästa IT-support

Support Services Institute utsåg Loopia SuperSupport till Sveriges bästa IT-support 2013.

Hej, behöver du hjälp?

Öppet vardagar 7-22, helger 11-15

Sommartider i Support

Vardagar 08:00-17:00
Helger 11:00-15:00
Trevlig sommar önskar Loopia Support

 
021-12 82 22 Stängt