Kontakt och support

Våra vanligaste frågor

1. Hur hittar jag mitt kundnummer / inloggningsuppgifter? 2. Hur installerar samt administrerar jag e-postkonton? 3. Hur byter jag till er som leverantör av min domän? 4. Hur byter jag till Loopia webbhotell från mitt befintliga? 5. Hur avregistrerar jag mitt domännamn? 6. Jag vill testa UNIX / Windows, hur byter jag OS för min domän? 7. Hur pekar jag om min sida till min externa hemsida? 8. Jag har flyttat, hur adressändrar jag hos er? 9. Hur byter jag ägare på ett domännamn eller webbhotellskonto? 10. Hur laddar jag upp min hemsida via FTP hos er?

Är du kund till .SE Direkt och har frågor om flytten till oss?

Just nu pågår en flytt av kunderna från SE Direkt till oss på Loopia. När ett konto är färdigflyttat till oss kommer vi att skicka ut användaruppgifterna till kontots kontaktadress.

Funktioner i Loopia kundzon, såsom sammanslagning och överlåtelse, kommer att öppna inom några dagar.

Önskar du enbart att ha din domän hos Loopia kan du i din Loopia Kundzon nedgradera ditt konto till LoopiaDomän under kontoinställningar.

Du kan se svaret på de vanligaste frågorna om flytten på denna sidan.

(Questions in English? See this page!)

//Loopia Support

Kontaktuppgifter

Öppet vardagar 7-21, helger 11-15.

support@loopia.se ÖppetStängt
Chatta med oss ÖppetStängt
021-12 82 22 ÖppetStängt

Snabbkontakt

Fyll i nedanstående formulär för att komma i kontakt med oss. Vänligen notera att fält markerade med en asterisk (*) är obligatoriska. Tänk på att e-postadressen du anger måste vara giltig för att du ska kunna erhålla ett svar från oss.

TeamViewer fjärrsupport

Ladda ned TeamViewer för att få Loopias fjärrsupport.

Ladda ned TeamViewer

Sveriges bästa IT-support

Support Services Institute utsåg Loopia SuperSupport till Sveriges bästa IT-support 2013 och 2017.

Hej, behöver du hjälp?

Öppet vardagar 7-21, helger 11-15

Är du kund till .SE Direkt och har frågor om flytten till oss?

Just nu pågår en flytt av kunderna från SE Direkt till oss på Loopia. När ett konto är färdigflyttat till oss kommer vi att skicka ut användaruppgifterna till kontots kontaktadress.

Funktioner i Loopia kundzon, såsom sammanslagning och överlåtelse, kommer att öppna inom några dagar.

Önskar du enbart att ha din domän hos Loopia kan du i din Loopia Kundzon nedgradera ditt konto till LoopiaDomän under kontoinställningar.

Du kan se svaret på de vanligaste frågorna om flytten på denna sidan.

(Questions in English? See this page!)

//Loopia Support

 
021-12 82 22 Stängt