Kontakt och support

Våra vanligaste frågor

1. Hur hittar jag mitt kundnummer / inloggningsuppgifter? 2. Hur installerar samt administrerar jag e-postkonton? 3. Hur byter jag till er som leverantör av min domän? 4. Hur byter jag till Loopia webbhotell från mitt befintliga? 5. Hur avregistrerar jag mitt domännamn? 6. Min WordPress blir bara vit eller ger ett error 500-fel? 7. Hur pekar jag om min sida till min externa hemsida? 8. Jag har flyttat, hur adressändrar jag hos er? 9. Hur byter jag ägare på ett domännamn eller webbhotellskonto? 10. Hur laddar jag upp min hemsida via FTP hos er?

Har din e-post plötsligt slutat fungera?

Om din e-postklient plötsligt slutat kunna hämta eller skicka e-post kan det bero på en uppdatering som gjorts hos oss där vi fasat ut några gamla IP adresser kopplade till e-postsystemet.

Lösningen är lyckligtvis mycket enkel; kontrollera dina kontoinställningar och att du ansluter till "mailcluster.loopia.se" både för inkommande (IMAP/POP3) samt utgående (SMTP) e-post så kommer det fungera som vanligt igen!

Du finner våra guider för att konfigurera din e-postklient här

Kontaktuppgifter

Öppet vardagar 7-21, helger 11-15.

support@loopia.se ÖppetStängt
Chatta med oss ÖppetStängt
021-12 82 22 ÖppetStängt

Snabbkontakt

Fyll i nedanstående formulär för att komma i kontakt med oss. Vänligen notera att fält markerade med en asterisk (*) är obligatoriska. Tänk på att e-postadressen du anger måste vara giltig för att du ska kunna erhålla ett svar från oss.

TeamViewer fjärrsupport

Ladda ned TeamViewer för att få Loopias fjärrsupport.

Ladda ned TeamViewer

Sveriges bästa IT-support

Support Services Institute utsåg Loopia SuperSupport till Sveriges bästa IT-support 2013 och 2017.

Hej, behöver du hjälp?

Öppet vardagar 7-21, helger 11-15

Har din e-post plötsligt slutat fungera?

Om din e-postklient plötsligt slutat kunna hämta eller skicka e-post kan det bero på en uppdatering som gjorts hos oss där vi fasat ut några gamla IP adresser kopplade till e-postsystemet.

Lösningen är lyckligtvis mycket enkel; kontrollera dina kontoinställningar och att du ansluter till "mailcluster.loopia.se" både för inkommande (IMAP/POP3) samt utgående (SMTP) e-post så kommer det fungera som vanligt igen!

Du finner våra guider för att konfigurera din e-postklient här

 
021-12 82 22 Stängt