Logga in

Behöver du hjälp med Office 365?

  • Vi hjälper dig att enkelt komma igång med Office 365
  • Låt oss konfigurera Office 365 och flytta e-post från annat system
  • Trygg och professionell support av Office 365 specialister
Ta kontakt med Loopia support för beställning

Vi hjälper dig med Office 365

Tillsammans med Visma Consulting kan Loopia hjälpa dig att enkelt komma igång med Office 365 samt ta hand om praktiska detaljer som exempelvis konfigurering av Office 365, flytt av e-post från annat system till Office 365 samt effektiva flöden i SharePoint.

Välj ett supportpaket som passar dig

Välj mellan tre olika supportpaket som baserar sig på vilken omfattning din problemställning har.

Inte kund än? Läs mer om och beställ Office 365.

Fullständiga specifikationer

Office 365 Support Brons

  • Minimum 1 timmes support.
  • Om ärendet passerar 1 timme kommer tillkommande tid att faktureras.
  • Det maximala antalet timmar du kan faktureras för är 3 timmar.
  • Om ärendet inte beräknas vara löst inom 1 timme kommer supporten informera kunden efter 30 minuter.
  • Om support inte hittar en lösning efter 30 minuter kommer Office 365 Support Silver att erbjudas.
  • Öppettider 8-17 vardagar.
  • Visma Consulting tar inget ansvar för att garantera att ärendet blir löst.

Office 365 Support Silver

  • 30 minuters uppstartsmöte ingår
  • Minimum 4 timmars support.
  • Om ärendet inte beräknas vara löst inom 4 timmar kommer supporten informera kunden senast efter 3,5 timme.
  • Öppettider 8-17 vardagar.
  • Visma Consulting tar inget ansvar för att garantera att ärendet blir löst.

Office 365 Support Guld

  • 1 timmes uppstartsmöte ingår
  • Minimum 8 timmars support.
  • Om ärendet inte beräknas vara löst inom 8 timmar kommer supporten informera kunden senast efter 7,5 timme.
  • Öppettider 8-17 vardagar.
  • Visma Consulting tar inget ansvar för att garantera att ärendet blir löst.

Hej, behöver du hjälp?

Öppet vardagar 7-21, helger 11-15

Är du tidigare kund till SE Direkt och fått en faktura för LoopiaDNS som du ej känner igen?

Du kan enkelt nedgradera ditt konto genom din kundzon genom "Kontoinställningar" -> "Säg upp eller nedgradera konto" -> "Nedgradera konto"

Kontot kommer då att omedelbart att nedgraderas och den faktura du mottagit att krediteras.

Du kan också läsa mer om flytten från SE Direkt här.

 
021-12 82 22 Stängt