Smidig kassalösning för WooCommerce

  • Komplett betallösning
  • Ingen månadskostnad, startavgift eller bindningstid
  • Ingår i WooCommerce hos Loopia
Beställ webbhotell med WooCommerce

Redan kund? Logga in och kom igång direkt »

 

Så fungerar vår kompletta kassalösning från Payson

1. Kund betalar säkert

...och behöver endast ange e-post samt post- och personnummer i den enkla snabbkassan.

2. Kund väljer fraktsätt

...med valfritt betalsätt så som kort, faktura, avbetalning, Internetbank eller sms via Payson utan att lämna din webshop.

3. Du packar och skickar

…och Payson betalar ut dina pengar 10 dagar efter den skickas oavsett betalmetod.

 

Erbjud dina kunder flera populära betalsätt

Med Paysons betallösning erbjuder du dina kunder att betala med de mest efterfrågade betalsätten; kort, internetbank, faktura och delbetalning. Betalningen sker i en enkel kassa med endast tre fält att fylla i. Läs mer om Payson Checkout 2.0 »

Kunden lämnar aldrig butiken

Betallösningen är helt integrerad med din webshop, vilket innebär att kunden aldrig lämnar butiken för att genomföra betalningen. På så sätt ger du kunden ökad trygghet och en mer enhetlig upplevelse.

De mest populära betalsätten i Sverige*

  • Faktura
  • Kort
  • Direktbetalning via Internetbank

* = 76-80% föredrar dessa betalsätt enligt rapporterna E-barometern 2017 och Svensk E-handel 2018.

 

Kom igång direkt med betalning i din webshop

Via Loopia Kundzon installerar du WordPress och WooCommerce med ett klick. Paysons kompletta kassalösning ingår som plugin och är helt utan bindningstid, fast månadskostnad och startavgift - du betalar när kunden betalar.

Så fort du har registrerat dig hos Payson och aktiverat pluginet kan du börja ta betalt i din webshop.

Beställ webbhotell med WooCommerce Läs mer om webbhotell
 

Vanliga frågor och svar om vår kassalösning

1. Hur kommer jag igång? 2. Jag hittar inte pluginet i min Woocommerce-installation? 3. Vilka betalsätt ingår i Paysons betallösning? 4. Behöver jag separata avtal med inlösare för respektive betalsätt? 5. Var någonstans kan kunden se sina fakturor?

Nöjdhetsgaranti! Vi har 30 dagars öppet köp på våra webbhotell, är du inte nöjd får du pengarna tillbaka. Eventuella domännamn och extratjänster som t ex Office 365 omfattas inte av garantin.

Behöver du hjälp att bygga din webshop? Kontakta vår återförsäljaravdelning på af@loopia.se eller 021-12 82 22 så kan vi rekommendera en bra webbyrå på din ort från vårt nätverk av över 3 500 återförsäljare.

Vardagar 07-21 · Helger 11-15

Kostnadsfri SuperSupport ingår i alla våra tjänster.

Starta e-handel

Följ oss

Hej, behöver du hjälp?

Öppet vardagar 7-21, helger 11-15

Är du kund till .SE Direkt och har frågor om flytten till oss?

Just nu pågår en flytt av kunderna från SE Direkt till oss på Loopia. När ett konto är färdigflyttat till oss kommer vi att skicka ut användaruppgifterna till kontots kontaktadress.

Önskar du enbart att ha din domän hos Loopia kan du i din Loopia Kundzon nedgradera ditt konto till LoopiaDomän under kontoinställningar.

Du kan se svaret på de vanligaste frågorna om flytten på denna sidan.

(Questions in English? See this page!)

//Loopia Support

 
021-12 82 22 Stängt