Smidig kassalösning för WooCommerce

  • Komplett frakt- och betallösning
  • Ingen månadskostnad, startavgift eller bindningstid
  • Ingår i WooCommerce hos Loopia
Beställ webbhotell med WooCommerce

Redan kund? Logga in och kom igång direkt »

 

Så fungerar vår kompletta kassalösning från Stidner och Payson

1. Kund beställer valfri produkt

...och anger endast e-post, post- och personnummer i kassan.

2. Kund väljer fraktsätt
 

...med DHL, PostNord, m fl och det utlämningsställe som passar bäst.

3. Kund betalar säkert med valfritt betalsätt

...som kort, faktura, delbetalning, Internetbank eller sms via Payson.

4. Du plockar och packar beställningen

...och justerar varulagret med ett fåtal knapptryck.

5. Frakt / upphämtning bokas automatiskt

...av Stidner medan du packar varan och fraktetiketten skrivs ut.

6. Varan levereras till kund

...som får en smidig överblick över sina fakturor hos Payson.

 

Erbjud dina kunder flera populära betalsätt

Med Paysons betallösning erbjuder du dina kunder att betala med några av de mest efterfrågade betalsätten som t ex kort, internetbank, faktura, delbetalning och sms. Betalningen sker i en enkel kassa med endast tre fält att fylla i. Läs mer om Payson Checkout 2.0 »

Hantera frakt och leverans av varor enkelt

Låt kunden välja fraktsätt med leverantörer som PostNord, DHL, Bring, m fl och det utlämningsställe som kunden själv önskar. Förhandling av avtal med fraktbolaget behöver du inte tänka på - det löser Stidner åt dig.

 

Kom igång direkt med frakt och betalning i din webshop

Vår kompletta kassalösning ingår som ett plugin till WooCommerce när du installerar WordPress och WooCommerce via Loopia Kundzon. Så fort du har registrerat dig hos Stidner och Payson och aktiverat pluginet kan du börja ta betalt och hantera frakt i din webshop. Som kund hos Loopia slipper du både bindningstid, månadskostnad och den ordinarie startavgiften på 3000 kr.

Beställ webbhotell med WooCommerce Läs mer om webbhotell
 

Vanliga frågor och svar om vår kassalösning

1. Hur kommer jag igång? 2. Jag hittar inte pluginet i min Woocommerce-installation? 3. Vilka betalsätt ingår i Paysons betallösning? 4. Behöver jag separata avtal med inlösare för respektive betalsätt? 5. Var någonstans kan kunden se sina fakturor? 6. Behöver jag sätta upp separata fraktavtal med respektive fraktlösning? 7. Kan mina kunder spåra sina försändelser? 8. Vad händer om jag skapar en fraktorder som jag inte använder?

Nöjdhetsgaranti! Vi har 30 dagars öppet köp på våra webbhotell, är du inte nöjd får du pengarna tillbaka. Eventuella domännamn och extratjänster som t ex Office 365 omfattas inte av garantin.

Behöver du hjälp att bygga din webshop? Kontakta vår återförsäljaravdelning på af@loopia.se eller 021-12 82 22 så kan vi rekommendera en bra webbyrå på din ort från vårt nätverk av över 3 500 återförsäljare.

Vardagar 07-21 · Helger 11-15

Kostnadsfri SuperSupport ingår i alla våra tjänster.

Följ oss

Hej, behöver du hjälp?

Öppet vardagar 7-21, helger 11-15

Sommartider i Support

Under veckorna 27-32 har supporten öppet enligt följande:
Vardagar 08:00-19:00
Helger 11:00-15:00

Trevlig sommar önskar Loopia Support!

 
021-12 82 22 Stängt